Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
Golden Rose Kft.
Rendelő címe: 2800 Tatabánya, Magyary Zoltán utca 2/C, 1/2
Székhely: 2800 Tatabánya, Antall József utca 20
Adószám: 32070662-1-11
Elérhetőség: goldenrosekft@gmail.com
Honlap: https://goldenrose-aesthetics.hu
1. Általános rendelkezések
1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) határozzák meg a Golden Rose Kft. által nyújtott egészségügyi szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
1.2. A szolgáltatások igénybevételével a páciensek elfogadják a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
2. Szolgáltatások és árak
2.1. A Golden Rose Kft. által kínált szolgáltatások és azok díjai a honlapon kerülnek közzétételre, illetve az előzetes konzultáció során ismertetésre.
2.2. Az árak forintban értendők, és tartalmazzák az ÁFA-t.
2.3. A helyszínen készpénzben és azonnali netbankos utalással lehet fizetni. Bankkártyás fizetés jelenleg nem elérhető.
3. Előzetes fizetés új páciensek számára
3.1. Az új, először jelentkező páciensek kötelesek a konzultáció árát, 15.000 Ft-ot, előre utalni a Golden Rose Kft. által megadott bankszámlaszámra.
3.2. Utaláshoz szükséges adatok:
- Kedvezményezett neve: Golden Rose Kft.
- Bankszámlaszám: 11740009-24121158-00000000
- 3.3. Az előleg beérkezése után az időpontot véglegesítjük.
4. Időpont lemondásának feltételei és speciális esetek
4.1. Az időpontot legkésőbb a foglalást megelőző 48 órával lehet díjmentesen lemondani telefonon vagy Salonicban. Emeilben, sms-ben, messenger üzenetben nem lehet lemondani az időpontot.
4.2. Amennyiben a lemondás az időpont előtt 48 órán belül történik, a konzultációs díj nem kerül visszatérítésre, kivéve, ha a páciens orvosi igazolást mutat be.
4.3. A későn lemondott vagy elmulasztott időpont esetén a visszatérő páciensek csak 15.000 Ft rendelkezésre állási díj befizetése után tudnak újabb időpontot foglalni.
4.4. Nem kooperáló gyermekek kezelése
Amennyiben a gyermek nem működik együtt a kezelés során, és emiatt az időtartam meghaladja a tervezettet, a kezelést nem tudjuk elvégezni. Ebben az esetben 15.000 Ft felár fizetendő a fennakadások miatt, amelyet a foglalt kezelés teljes összegén felül kell megfizetni.
5. Szolgáltatások igénybevételének menete
5.1. Az időpontfoglalás a Salonic rendszerben történik.
5.2. Az időpontot telefonon is lehet kezdeményezni, de a foglalás véglegesítéséhez szükséges a konzultációs díj beérkezése (új páciensek esetén). Telefonos időpont esetén is rögzítjük a pácienseket a Salonic rendszerben.
5.3. A Salonic rendszer használatával a páciensek e-mailben értesítést kapnak a foglalt időpontról.
6. Felelősség
6.1. A Golden Rose Kft. a szolgáltatások nyújtása során az orvosi szakma szabályai szerint jár el.
6.2. A páciens köteles pontos és valós adatokat megadni az egészségi állapotáról. A helytelen vagy hiányos adatszolgáltatásból eredő károkért a Golden Rose Kft. nem vállal felelősséget.
7. Adatvédelem
7.1. A Golden Rose Kft. a páciensek személyes adatait az adatvédelmi jogszabályoknak, különösen a GDPR rendelet előírásainak megfelelően kezeli.
7.2. Az adatkezelési tájékoztató részletesen elérhető a Golden Rose Kft. honlapján és a rendelőben.
8. Záró rendelkezések
8.1. A Golden Rose Kft. jogosult a jelen ÁSZF módosítására, amelyről a pácienseket a honlapon tájékoztatja.
8.2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar jogszabályok az irányadók.
9. Panaszkezelés
9.1. A páciensek panaszukat írásban nyújthatják be a Golden Rose Kft. részére az alábbi e-mail címen: goldenrosekft@gmail.com.
9.2. Az írásos panaszokat a Golden Rose Kft. 30 napon belül megvizsgálja és írásban válaszol.